نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده!
سرخط خبرها

استقلال دوباره از آسیا حذف شده است؟!

  • کد خبر: ۲۱۹۵۴۳
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۲
استقلال دوباره از آسیا حذف شده است؟!
باشگاه استقلال حذف مجدد این تیم از لیگ قهرمانان آسیا را شایعه خواند و قویاً آن را را تکذیب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در شرایطی که عصر دیروز و پس از اعلام بسته‌ماندن پنجرهٔ نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال یکی از مدیران ارشد آبی‌ها اطمینان خاطر داد که مسئلهٔ مربوط به پرداخت طلب باشگاه سانتاکلارا مشکلی در راه دریافت مجوز حرفه‌ای آبی‌ها ایجاد نخواهد کرد، دوشنبه‌شب، ۱۳ فروردین‌ماه، شایعات جدیدی مطرح شد و خبر جنجالی‌ای که بر روی خروجی وب‌سایت یکی از روزنامه‌ها قرار گرفته بود، با تأخیر چندساعته، در فضای مجازی منتشر گردید.

این روزنامه اعتقاد داشت که به‌دلیل سکوت باشگاه استقلال و مدیران آبی‌ها در خصوص بسته‌ماندن پنجرهٔ نقل‌و‌انتقالاتی خود و از آنجا که هیچ بیانیه‌ای از طریق رسانه‌های رسمی استقلال منتشر نشده و مدیر مذکور نامی از خود نیاورده این باشگاه سومین فصل پیاپی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است.

بازنشر خبر سوختهٔ این روزنامه در شامگاه دوشنبه باعث نگرانی زیاد هواداران استقلال شد. پس از آن بود که باشگاه استقلال، با انتشار یک اطلاعیهٔ دیگر، واکنش شدیدی به این خبر نشان داد.

آبی‌ها، ضمن اعلام شکایت از این روزنامه و «آدمک‌های پشت پردهٔ حمله به استقلال»، سند تسویه‌‌نامه با سانتاکلارا را منتشر کرده و نوشتند: «به‌رغم توضیح شفاف باشگاه استقلال پیرامون بارگذاری مدارک و مستندات مربوط به اخذ مجوز حرفه‌ای، برخی افراد، به‌دروغ، خبر جعلی حذف استقلال از آسیا را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.»

در ادامهٔ این بیانیه آمده است: «متأسفانه، برخی رسانه‌ها، پایگاه‌های خبری، و کانال‌ها و صفحه‌های هواداری نیز، بدون تحقیق دربارهٔ صحت‌وسقم این خبر جعلی، اقدام به بازنشر خبر دروغ این روزنامه می‌کنند و باعث نگرانی هواداران شریف استقلال می‌شوند.»

البته آبی‌ها، «به منظور پایان‌دادن به دروغ و شیطنت بدخواهان»، امضای تسویه‌نامهٔ دو باشگاه استقلال و سانتاکلارا را نیز منتشر کردند.

استقلال دوباره از آسیا حذف شده است؟!

باشگاه استقلال، در بخش پایانی اطلاعیهٔ خود، با اعلام اینکه این روزنامه «منبع بی‌اعتمادی و سلب اعتماد در جامعه شده»، نوشت از تمامی رسانه‌هایی که این خبر دروغ و جعلی را بازنشر کردند شکایت می‌کند.

آبی‌ها افزوده‌اند: «باشگاه استقلال، همچنین، در صورت تداوم این شیطنت‌ها، اسامی افراد پشت پردهٔ جریان‌سازی رذیلانه علیه استقلال که بابت اخذ مجوز حرفه‌ای سرخورده می‌شوند را منتشر خواهد کرد.»

گفتنی است که «شرق»، ساعتی پیش از این، در مطلبی ذیل عنوان «سکوت نگران‌کننده علیه شایعات: هت‌تریک حذف استقلال از آسیا؟» نوشته بود: «در شرایطی‌ که هواداران استقلال چشم‌انتظار اخبار امیدوارکننده در مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای هستند، خبری از صدور بیانیه نیست، آن‌هم در‌ حالی که در طرف مقابل باشگاه پرسپولیس مرحله‌‌به‌‌مرحله اخبار مرتبط با دریافت مجوز حرفه‌ای را به سمع‌ و نظر هوادارانش می‌رساند.»

نویسندهٔ این نشریه در نهایت این‌گونه نتیجه گرفته بود: «با توجه به شرایط به‌وجود‌آمده، سکوت مدیران باشگاه استقلال برای هواداران این تیم نگران‌کننده شده و باید دید آیا شایعات مرتبط با پرداخت‌نشدن مطالبات باشگاه پرتغالی و حذف سه‌بارهٔ آبی‌ها از آسیا صحت دارد یا طلسم موفقیت‌نداشتن استقلالی‌ها در مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای شکسته خواهد شد.»

استقلال دوباره از آسیا حذف شده است؟!

این مطلب، نخست، در شمارهٔ سه‌شنبه، ۱۴ فروردین ۱۴۰۳، روزنامهٔ «شرق» انتشار یافته بود و درست در نیمه‌شب در سایت این نشریه نیز قرار گرفت. آنچه بایست بدان توجه داشت این است که روزنامه‌ها، با مطالبی که از آغاز همان روز به دستشان می‌رسد، اغلب، عصرها نهایی می‌شوند و در نتیجه قدری از تحولات عقب می‌مانند. همچنین، اکثر نشریاتی که سایت هم دارند مطالب روزنامهٔ خود را عیناً در آن منعکس می‌سازند. با این تفاصیل، سخت بشود «شرق» را در این فقره متهم و محکوم کرد.

استقلال دوباره از آسیا حذف شده است؟!

منبع: ورزش سه و شبکهٔ شرق

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->